Broedplaats voor junior docenten: een eigen plek voor 'VU-jewels'

9 juni 2022
Op 12 mei was de kick-off van de broedplaats voor junior docenten: vanaf nu dé plek op de VU waar junior docenten van alle faculteiten elkaar kunnen ontmoeten, inspireren, ervaringen kunnen uitwisselen en zich nog verder kunnen ontwikkelen als onderwijsexpert. De broedplaats is een initiatief van VU Centre for Teaching & Learning, het onderwijsexpertisecentrum van de VU.

Bij de feestelijke opening werd een plafondtuin ingericht met zaadjes uit de uitnodigingen voor junior docenten. Janneke Waelen, onderwijsmanager van VU Centre for Teaching & Learning, hing de eerste pot op in lokaal 6A69 van het NU gebouw, dat vanaf nu iedere donderdag het domein zal zijn van de junior docenten.

Lees verder over de broedpaats op de webpagina's van VU Centre for Teaching & Learning

Snelle navigatie VU Centre for Teaching & Learning

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Wil je een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.
Of bel ons op: 020 598 4263. (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).