CTL voor docenten met een BKO

Wil je samen met andere docenten werken aan het onderwijs van de toekomst? Met collega’s aan de slag met specifieke thema’s?

Dat kan op diverse ‘ontmoetingsplaatsen’ die het VU Centre for Teaching & Learning (CTL) organiseert en begeleidt. Die zijn helemaal vraaggericht. Maar we hebben ook kant-en-klare workshops, cursussen en opleidingen.

Het beste onderwijs maak je samen
Docentschap is vakmanschap. En vakmanschap is je blijvend ontwikkelen, samen met vakgenoten. Want de beste oplossingen voor nieuwe uitdagingen ontwikkel je samen. Die uitdagingen zijn er legio in het hoger onderwijs, vooral nu. Of het nu gaat om onderwijsontwerp, didactiek, differentiatie, toetsing, studentbegeleiding, groepsdynamiek, inclusiviteit of blended learning: bij het CTL helpen we je graag verder.

Thema: actueel

Thema: coaching voor docenten

Thema: begeleiden van studenten

Thema: toetsing en examinering

Thema: team- en curriculumontwikkeling

Speciaal voor hbo-docenten hebben we groepstrajecten voor minimaal 8 deelnemers.
Mail ctl@vu.nl

Snelle navigatie VU Centre for Teaching & Learning

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Wil je een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.
Of bel ons op: 020 598 4263. (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Contactpersoon