VU Onderwijs Retraite voor VU-docenten op 23 en 24 maart 2023

2 februari 2023
Kijk jij uit naar een paar dagen rust en ruimte voor jezelf op een mooie locatie in de natuur? Heb je behoefte om even afstand te nemen van jouw dagelijkse onderwijspraktijk? Om je te bezinnen op jezelf en op de bijdrage die jij levert aan het onderwijs en de maatschappij? Om samen met collega’s nieuwe energie en inspiratie op te doen en je horizon te verbreden? Dan ben je van harte welkom bij een van de VU Onderwijs Retrait die VU Centre for Teaching & Learning verzorgt.

In de afgelopen tijd hebben wij als medewerkers in het onderwijs met onverwachte veranderingen en hoge werkdruk te maken gehad. Na zo’n periode is het van belang om even ruimte te creëren voor jezelf, waardoor je nieuwe energie, inzichten en inspiratie opdoet.

De VU Onderwijs Retraite is er voor alle medewerkers van de VU die een bijdrage leveren aan het onderwijs:  om te ontspannen, te reflecteren en zich (opnieuw) te verbinden met hun rol. Twee dagen van persoonlijke en professionele ontwikkeling op een prachtige locatie in de natuur samen met VU-onderwijscollega's.

De eerstvolgende onderwijs retraite is op 23 en 24 maart 2023. De retraite wordt georganiseerd door VU Centre for Teaching & Learning als onderdeel van het A Broader Mind-initiatief aan de VU.

Reactie van een deelnemer:
"Ik genoot van de afwisselende oefeningen die hielpen om balans te vinden tussen mijn hart, lichaam en geest. Prachtige verbinding met VU na corona. Andere deelnemers waardeerden de mogelijkheid om te vertragen en (opnieuw) verbinding te maken met een gevoel van vrijheid en creativiteit.

Meer informatie over en aanmelden voor de VU Onderwijs Retraite.

Snelle navigatie VU Centre for Teaching & Learning

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Wil je een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.
Of bel ons op: 020 598 4263. (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).