Met welke leervraag zou jij komend academisch jaar aan de slag willen gaan?

25 april 2024
Of je nu een volgende stap wil nemen in je persoonlijke of professionele ontwikkeling, wij staan graag voor je klaar om je hierin te ondersteunen en te begeleiden.

Om ruimte te geven aan de diversiteit in (onderwijs)ambities, kun je kiezen uit een breed palet aan scholingsmogelijkheden voor docenten en leidinggevenden in het onderwijs bij het VU Centre for Teaching & Learning (CTL).

We begrijpen dat het een uitdaging kan zijn om het programma te vinden dat het beste past bij jouw situatie en ontwikkelwensen. Daarom hebben we de CTL-jaarkalender ontwikkeld. In dit complete overzicht zie je uit welke programma's je per thema kunt kiezen, in welke periode(s) deze worden aangeboden en wat de omvang hiervan is. Via de links kun je direct naar de bijbehorende webpagina met een uitgebreide programma-omschrijving, actuele data en inschrijfformulier.

We hopen dat deze kalender je kan helpen bij je keuze. Mocht je nog vragen hierover hebben, bel of e-mail ons dan gerust!

Snelle navigatie VU Centre for Teaching & Learning

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Wil je een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.
Of bel ons op: 020 598 4263. (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Contactpersoon