Intervisiegroep voor docenten met een SKO

14 maart 2023
Dit voorjaar kunnen docenten met een SKO deelnemen aan een intervisiegroep onder begeleiding van een intervisie-begeleider van VU Centre for Teaching & Learning. In deze groep kom je zes keer bijeen (eens per 6-8 weken) om inspiratie op te doen, samen te reflecteren en verder te leren rond onderwijsvraagstukken.

Wat is intervisie?
Intervisie is een waardevolle manier om systematisch uitdagingen uit je eigen praktijk te bespreken met andere docenten. Door bewust vragen te stellen en ervaringen te delen kun je van elkaar leren en verdiepend reflecteren op je (onderwijs)praktijk.

Interesse? Meld je aan!
Graag nodigen we je van harte uit om je bij deze intervisiegroep aan te sluiten. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Heb je interesse om mee te doen, geef dit dan op via het aanmeldformulier.

Overzicht informatie

Wat:
intervisie
Voor wie: docenten die recentelijk hun SKO hebben behaald
Aantal bijeenkomsten: 6x, eens in de 6 tot 8 weken
Startdatum: 26 mei 2023, klik hier voor het volledige rooster.
Tijd: eerste bijeenkomst 10.00-13.00, overige bijeenkomsten 11.00-13.00
Kosten: geen
Aanmelden: via het online aanmeldformulier.

Snelle navigatie VU Centre for Teaching & Learning

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Wil je een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.
Of bel ons op: 020 598 4263. (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).