Lunch Seminar - ASI research cluster Natural Hazards & Society 20 februari 2024 12:00 - 13:00

Kom naar de lunch seminar van het ASI research cluster Natural Hazards & Society als je wil deelnemen in een gesprek over natuurrampen!

Tijden de lunchmeetings van de ASI onderzoekscluster Natural Hazards & Society worden presentaties en discussies georganiseerd over natuurrampen, en hoe we als maatschappij kunnen om gaan met natuurrampen. De lunch seminar zal plaatsvinden in de 3D kamer en je hoeft je niet aan te melden, het is een gratis open deur event!  Voor vragen kan je een email sturen naar s.s.n.veraverbeke@vu.nl.

Aankomende lunch seminars over natuurrampen (allemaal van 12.00-13.00)

• 20 februari
  • 19 maart
  • 9 april
  • 21 mei
  • 18 juni

3D is de huiskamer van de Vrije Universiteit Amsterdam

3D is het centrum voor debat, dialoog en diversiteit en het sociale hart van de Vrije Universiteit.
Bij 3D geloven we dat het goede leven aan de VU gepaard gaat met gesprek, debat of dialoog maar evenzeer met samenzijn in een gezellige ruimte en een safe/ brave-space op campus.

Studenten volgen in 3D de workshop 'I've got plants this Wednesday'

Over Lunch Seminar - ASI research cluster Natural Hazards & Society

• 20 februari 2024

• Debatcentrum 3D

• De Boelelaan 1085
  • 1081 HV Amsterdam

Georganiseerd door

• Amsterdam Sustainability Institute (ASI)

Taal

• Engels

Neem contact op met 3D

Het debatcentrum van de Vrije Universiteit

Bekijk onze agenda 3D evenementen

Bezoek onze website VU.nl/3D

Debatcentrum 3D
Je vindt de ingang van 3D op het campusplein, in het W&N gebouw, tegenover de glazen container. Op de begane grond vind je onze trap die naar de schuifdeur leidt. Klik voor Google maps.
De Boelelaan 1085
1081 HV Amsterdam