Rising Voices: Emerging Scholars' Forum aan de Universiteit van Innsbruck

12 juni 2024
Ga met ons mee op een transformerende retraite die exclusief is ontworpen voor opkomende wetenschappers, waaronder master- en PhD-studenten.

Deze unieke kans brengt bright minds uit verschillende disciplines, twee Aurora Educational Hubs en een aantal Aurora universiteiten samen om probleemoplossend vermogen en teamwork competenties verder te ontwikkelen, terwijl ook mondelinge communicatievaardigheden worden verfijnd.

• Leer hoe je samenwerkingsprojecten aangaat
  • Communiceer complexe ideeën op effectieve wijze
  • Doe mee aan interactieve sessies om constructieve feedback onder de knie te krijgen
  • Leer hoe je door verschillende kennisdomeinen kunt navigeren

Of je je nu voorbereidt op een kortlopende onderzoeksdetachering of op toekomstig onderzoek in samenwerkingsverband, deze retraite biedt de ideale setting om verder te komen in je academische reis. Mis deze kans niet om je vaardigheden te verbeteren en te netwerken met medestudenten, wetenschappers en wetenschapscommunicatie-experts!

Belangrijke data

• Aanmelddeadline: 3 juli 2024
  • Virtueel deel: September en november 2024 (tbc)
  • Fysiek deel: 20-25 oktober 2024

• De BIP wordt in het Engels gegeven en is 5 ECTS waard.
  • Je kunt je rechtstreeks bij de Universität Innsbruck inschrijven door dit inschrijfformulier in te vullen. Informeer ook outgoing@vu.nl
  • VU Amsterdam heeft beperkte fondsen beschikbaar om Aurora Mobility te ondersteunen. Het bedrag dat beschikbaar is voor deze specifieke cursus is €474 (6 dagen mobiliteit), en in het geval je besluit om op een duurzame manier te reizen €682 (6 dagen mobiliteit, 2 reisdagen en de groene reis aanvulling). Er zijn extra beurzen beschikbaar voor studenten met gezondheidsproblemen of financiële problemen.
  • Een bevestiging van inschrijving of het verzoek om persoonlijke gegevens te uploaden voor inschrijving is nog geen definitieve bevestiging van toelating: deze wordt pas verstuurd nadat het hele proces is afgerond.
  • Zie de webpagina in de Aurora Course Catalogus voor meer informatie.

Contact

Aurora staat onder leiding van onderstaande personen. Voor vragen zie de contactinformatie rechts.

Ramon Puras
Secretary-General