Zet de volgende stap in jouw carrierè

Opleidingen in Public & Non-profit sector

Onze opleidingen voor public professionals geven je niet alleen een stevig fundament op bedrijfseconomisch vlak, je werkt ook aan je vaardigheden om soft controls in te zetten en je bewustzijn voor maatschappelijke waardecreatie.

Opleidingen van VU School of Business and Economics Executive Education volg je naast je werk. Van compacte cursussen, PE-programma's, modulair onderwijs tot uitgebreide deeltijdstudies: er is altijd een opleiding die past bij jouw mogelijkheden en behoeften.

Hoe geven we vorm aan een leefbare en duurzame samenleving? Aan democratie, zorg en welzijn, veiligheid, onderwijs? Juist nu wordt een zwaar beroep gedaan op het leiderschap en de bestuurlijke en bedrijfseconomische expertises en vaardigheden van de professional binnen de publieke sector.

Bekijk hieronder onze opleidingen voor Public & Non-profit sector.

Public & Non-profit sector opleidingen

Aan de VU School of Business and Economics vormen we vrije denkers

Wil je meer weten?

Neem contact met ons op.