Mededeling: protest op de VU-campus op donderdag 27 juni

26 juni 2024
Op donderdag 27 juni aanstaande is er een protest aangekondigd aan de voorzijde van het VU-hoofdgebouw, in het kader van een conferentie die op de VU gehouden wordt.

Het protest houdt verband met een conferentie over transgenderzorg. Het kan zijn dat er hinder ontstaat bij het betreden en verlaten van het hoofdgebouw. Het is mogelijk dat de toegang tot het hoofdgebouw wordt beperkt en dat bij binnenkomst van de universiteitsgebouwen gevraagd wordt naar je studenten- of medewerkerspas. Bezoekers kunnen worden gevraagd naar hun bestemming en hun identificatiebewijs. VU-medewerkers ter plaatse zullen iedereen zo goed mogelijk informeren over welke ingang je het best kunt nemen. Wij danken iedereen voor hun begrip en medewerking.