Meld je aan voor de Aurora Student Schemes

22 november 2023
Wil jij deel uitmaken van een internationale studentengemeenschap? De Aurora Alliance biedt een aantal geweldige mogelijkheden: de Aurora Student Schemes

Momenteel zijn we op zoek naar VU-studenten voor het volgende:

1. Student Ambassador
In deze rol krijg je de kans om deel te nemen aan verschillende online en in-person evenementen, samen met studenten van alle Aurora Universiteiten.

Je krijgt verschillende internationale workshops aangeboden die je persoonlijke en professionele ontwikkeling een boost zullen geven. Jouw reis als Aurora Ambassadeur zal beginnen op de Aurora Studenten Conferentie, waar je alles over Aurora te weten zult komen en leeftijdsgenoten van over de hele wereld zult ontmoeten.

2. Student Champion
Deze rol is speciaal gecreƫerd voor studenten die net dat stapje extra willen zetten. Voortbouwend op wat je geleerd hebt tijdens de Aurora Studenten Conferentie, zul je naast de gezamenlijke activiteiten die worden aangeboden aan de Aurora Student Ambassadors ook meewerken aan de belangrijkste Aurora-onderwerpen in een werkgroep.

Studenten die samen minstens 15 uur deelnemen aan het gezamenlijke programma en de werkgroepen krijgen het Aurora Student Champion certificaat.

Inschrijving en tijdlijn

Houd er rekening mee dat de communicatie en activiteiten van Aurora Engelstalig zullen zijn

Wat hebben onze studenten aan de Aurora Alliance gehad?

Asmaa, Anastasia and Aisha delen hun ervaringen

Contact

Aurora staat onder leiding van onderstaande personen. Voor vragen zie de contactinformatie rechts.

Frans Snijders
Interim Secretary-General, Aurora Network