Open Avond VU SBE Executive Education 16 mei 2024 18:00 - 21:00

Kom naar de Open Avond voor de deeltijdopleidingen van de School of Business & Economics van de VU. Laat je informeren en inspireren over ons onderwijsaanbod voor professionals op het gebied van Accounting & Control, Finance, Management, Leadership, Business Analytics op donderdag 16 mei 2024.

Overweeg je om weer te gaan studeren? Ben je klaar voor de volgende stap in je carrière? Wil je naast je werk een academische mastertitel behalen? Bijgespijkerd worden in jouw vakgebied door hoogleraren met een sterke wetenschappelijke én praktische achtergrond?

Tijdens de open avond op de VU informeren we je graag over onze deeltijdopleidingen voor professionals gericht op Finance, Management & Leiderschap, Accounting & Control of Business Analytics & IT.

Bekijk hier het volledige programma. Je kunt bij één tot drie rondes aansluiten. Er is een groot aantal opleidingen dat deelneemt. We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Deze Open Avond wordt georganiseerd door VU School of Business and Economics Executive Education

Bekijk hier het detailprogramma en meld je aan.

Ronde I (18.00 – 19.00 uur)

Ronde II (19.00 – 20.00 uur)

Ronde III (20.00 – 21.00 uur)

Download programma

Over Open Avond VU SBE Executive Education

• 16 mei 2024

Georganiseerd door

• VU School of Business and Economics Executive Education

Taal

• Nederlands / Engels

Hoe kunnen we je verder helpen?

Wil je meer weten over onze deeltijdopleidingen, studieadvies of sparren over maatwerkprogramma's? Neem dan contact op

Vrije Universiteit Amsterdam
School of Business and Economics
De Boelelaan 1105