Bewust van wie je bent en effectief in wat je doet

CTL Leiderschapscoaching voor leidinggevenden in het onderwijs

Als leidinggevende in het onderwijs kom je soms uitdagende situaties tegen: een vernieuwing van het onderwijsprogramma, docenten die vanaf eilandjes met elkaar opereren, spanningen tussen jou en de directie… hoe houd je jezelf staande binnen dit krachtenveld?
  • Hoe creëer ik meer betrokkenheid en effectiviteit in mijn onderwijsteam?
  • Hoe ga ik om met weerstand bij een verandering in het onderwijs?
  • Ik zou graag meer zelfvertrouwen willen voelen als leidinggevende.
  • Hoe houd ik mijzelf in balans met alle uitdagingen die er zijn?
  • Ik vind het lastig om de confrontatie met mijn medewerkers aan te gaan.

Leiderschapscoaching
kan je support bieden bij de specifieke situaties waar jij tegenaan loopt, zodat je als leidinggevende in het onderwijs stevig in het zadel zit en lekker in je vel.

Met het hoge tempo waarin allerlei veranderingen momenteel plaatsvinden in het onderwijs is het meer dan ooit belangrijk je als leidinggevende jezelf te blijven ontwikkelen. Om enerzijds dichtbij jezelf te kunnen blijven en anderzijds over de flexibiliteit te beschikken om mee te kunnen bewegen met wat jouw leiderschapsrol van je vraagt.

Leiderschapscoaching ondersteunt je in een 1-op-1 setting bij alle vragen die jij hebt rondom jouw rol als leidinggevende in het onderwijs. Of het nu vragen betreft met betrekking tot het leidinggeven zelf, het samenwerken in onderwijs, communicatie of meer persoonlijk georiënteerd.

Samen met een van de leiderschapscoaches bespreek je een passend traject met één of meerdere coaching sessies.

Leiderschapscoaching voor senior onderzoekers
We bieden ook Leiderschapscoaching voor senior onderzoekers aan.

Meer informatie over de coaches en aanmelden
Inhoud

Meer informatie en contact

Snelle navigatie

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Heb je vragen?

Neem dan contact op met Laura Arnesano via ctl@vu.nl.

Contactpersoon

• Laura Arnesano