Win een reis naar Japan door het beste essay te schrijven

12 maart 2024
Studenten zijn de generatie van de toekomst. Met deze wedstrijd willen we hen inspireren om de relatie tussen Japan en Nederland te verkennen.

Deze essay-wedstrijd wordt georganiseerd in een poging om deze relatie te versterken. Het thema van de wedstrijd van dit jaar is 'Sustainable Mental Health and Wellbeing: Exploring Dutch-Japanese Solutions for Designing a Future Society'. De student die de 1e prijs wint, wint een reis naar Japan!

Praktische zaken

• Essays mogen worden ingediend door bachelor- en masterstudenten
  • Slechts één inzending per persoon wordt geaccepteerd
  • De deadline voor het indienen van het essay is 31 juli 2024
  • Essays moeten worden geschreven in het Engels, met een lengte tussen 500 en 1.000 woorden
  • Specifieke richtlijnen en een FAQ vind je hier
  • De uitslag wordt bekend gemaakt tijdens de prijsuitreiking op 27 november, op de VU. Indien je niet bij de uitreiking aanwezig kunt zijn, krijg je kort daarna bericht over de uitslag

Prijzen

1e prijs: Reis naar Japan
2e prijs: Yamazato Dinnerbon voor 2 personen
3e prijs: TIME & STYLE Cadeauset (waarde €150)

Aanmelding

Indien je interesse hebt om deel te nemen, vragen we je om alvast het aanmeldformulier in te vullen. Je ontvangt dan een bevestiging per e-mail met gedetailleerde instructies voor het inzenden van je essay.