Programma Big Ideas in Curriculum Design

6 september 2023
Nieuwe groep start op 2 en 3 november - Ben jij bezig met curriculumvernieuwing of (her)ontwerp? Wil je deskundige begeleiding, praktische instrumenten en handvatten voor curriculumontwerp en de mogelijkheid om met en van elkaar te leren? En wil je uiteindelijk een compleet (her)ontworpen curriculum voor jouw opleiding in handen hebben?

Meld je dan aan voor dit inspirerende en hands-on programma van het VU Centre for Teaching & Learning voor iedereen die betrokken is bij curriculumontwerp, zoals onderwijs- en opleidingsdirecteuren en opleidings- en vakcoördinatoren.

Meer informatie en aanmelden.

Snelle navigatie VU Centre for Teaching & Learning

Ga hier direct terug naar de homepage van het CTL.
Veelbezochte cursussen: BKOSKOLeergang Onderwijskundig Leiderschap
Cursussen per doelgroep: junior docentendocenten met een BKOonderwijsleidersPhDs met onderwijstaken

Wil je een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.
Of bel ons op: 020 598 4263. (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).