Library Summer School voor docenten 2022

22 juni 2022
Doe mee aan de Library Summer School van de bibliotheken van de VU, UvA en de HvA voor kennis, tips en tricks om je onderwijstools uit te breiden en je informatievaardigheden op te frissen.

Van 30 augustus t/m 2 september vindt de tweede editie van de Library Summer School plaats aan de VU, de UvA en de HvA. Met online workshops en maaksessies naar keuze begin je als docent goed voorbereid aan het nieuwe collegejaar.

Als docent of docent-onderzoeker kun je bij de Bibliotheek het hele jaar door terecht voor advies of workshops. Om je informatievaardigheden te verbeteren, denk aan de laatste ontwikkelingen in literatuur zoeken en het delen van onderwijsmaterialen. Maar ook om een optimale mix van leermiddelen samen te stellen, of om open data te gebruiken in je onderwijs. Tijdens de Library Summer School zetten we de workshops van de bibliotheken van de UvA, de HvA en de VU in de spotlights. De Summer School biedt gelegenheid voor uitwisseling over actuele ontwikkelingen in het onderwijs als blended learning, object based learning en open education. Ben jij erbij?

Bekijk hier het blokkenschema

Enthousiast geworden? Meld je hier aan. Hier vind je ook alle informatie over de workshops.