Duurzaamheidsvraagstuk? Zoek contact met het Green Action Lab

25 maart 2022
Het Green Action Lab is een 'matchmaking'- dienst van de Green Office die studenten, onderzoekers, VU-partners en externe instellingen verbindt via impactvol duurzaamheidsonderzoek. Het Green Action Lab is hiervoor op zoek naar duurzaamheidsvraagstukken gerelateerd aan de VU en enthousiaste onderzoekers die studenten willen ondersteunen.

Onderzoeksvragen van binnen en buiten de VU worden gematcht met studenten en onderzoeksexperts. Op deze manier creƫren we kansen voor studenten om onderzoek te doen naar relevante duurzaamheidsvraagstukken. Dit is niet alleen leuk en leerzaam, maar ook nog eens goed voor de wereld om ons heen. Wil jij weten wat het Green Action Lab voor jou kan betekenen? Of wil je als onderzoeker graag een student ondersteunen? Kijk dan hier.