Diploma-uitreiking BA Theologie en Theology and Religious Studies

17 oktober 2022
Op 13 oktober vond op de VU de feestelijke diploma-uitreiking plaats van de joint bachelor Theologie van de VU en PThU en de bachelor Theology and Religious Studies van de VU.

In totaal kregen achttien studenten hun diploma uitgereikt voor de ogen van veel publiek. Ze ontvingen hun diploma voor hun studie binnen diverse religieuze achtergronden en richtingen. De bijeenkomst werd geleid door Henk Bakker en Henk van den Belt. Opleidingsdirecteur Welmoet Boender deed het woord namens het FB.

Iedere student vertelde kort iets over zijn of haar scriptie of over hoe ze de afgelopen jaren hadden ervaren. Voor het publiek was het duidelijk dat de studenten diep in hun onderwerp waren gedoken en het met veel interesse en diepgang hadden benaderd. Vervolgens kregen alle studenten een laudatio van hun scriptiebegeleider, waarna ze een voor een hun diploma tekenden.

Er was al met al veel persoonlijke aandacht per student met een mooie bijeenkomst als gevolg.

Diploma-uitreiking bachelor opleidingen FRT 2022

Welmoet Boender, Henk Bakker en Henk van den Belt tijdens de diploma-uitreiking.

Sprekers Welmoet Boender, Henk Bakker en Henk van den Belt tijdens de bachelor diploma-uitreiking van FRT 2022