Voorbeelden van spoedeisende storingen zijn:
- lekkage
- liftstoring
- stroomuitval
- geluidsoverlast
- storing aan een automatische deur
- defecte noodverlichting/defecte verlichting van bordjes nooduitgang
Andere storing, defect of ongemak?
Wil je een storing melden, bijvoorbeeld aan een apparaat of installatie, die niet in bovenstaande opsomming vermeld staat? Of wil je een defect of ongemak melden, zoals een vlek in het tapijt, vieze ramen, zwerfafval of kapotte of versleten vloerbedekking? Vul het formulier in onder de knop 'Direct regelen'.
Oplostijd
Spoedeisende storingen worden onmiddellijk in behandeling genomen en nog dezelfde dag afgehandeld. Niet-spoedeisende storingsmeldingen worden doorgaans binnen drie dagen afgehandeld.
Meer informatie
- Voor het doorgeven van de aanwezigheid van plaagdieren ga je naar de pagina Plaagdieren- en ongediertebestrijding.
- Wat te doen bij Diefstal, vermissing of inbraakschade?
- Wil je aanpassingen aan je werkplek, zoals een stopcontact laten verplaatsen, of whiteboard laten ophangen? Kijk dan bij Kleine technische aanpassing aanvragen.
- Heb je een klacht over de dienstverlening van FCO?
Meer informatie (dienstverlening van andere VU-eenheden)
Heb je een vraag over of directe ondersteuning nodig bij het gebruik van audiovisuele apparatuur? Kijk dan op de pagina van het Audiovisueel Centrum.
Storingen op het gebied van telefonie of ICT? Neem contact op met de UC-IT Servicedesk.