Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Melding doen van storing, defect of ongemak (Direct regelen)

Direct regelen
Laatst gewijzigd op 3 augustus 2023
Zie je rook op de gang? Vermoed je dat er onbevoegden binnen zijn? Bel direct 22222 (van buiten bel je 020 598 2222). Dan wordt direct actie ondernomen om de situatie veilig te stellen. Is er geen sprake van een calamiteit, maar van een spoedeisende storing? Bel dan de Servicedesk FCO: (020) 59 85777.

Voorbeelden van spoedeisende storingen zijn:

  • lekkage
  • liftstoring
  • stroomuitval
  • geluidsoverlast
  • storing aan een automatische deur
  • defecte noodverlichting/defecte verlichting van bordjes nooduitgang

Andere storing, defect of ongemak?

Wil je een storing melden, bijvoorbeeld aan een apparaat of installatie, die niet in bovenstaande opsomming vermeld staat? Of wil je een defect of ongemak melden, zoals een vlek in het tapijt, vieze ramen, zwerfafval of kapotte of versleten vloerbedekking? Vul het formulier in onder de knop 'Direct regelen'.

Oplostijd

Spoedeisende storingen worden onmiddellijk in behandeling genomen en nog dezelfde dag afgehandeld. Niet-spoedeisende storingsmeldingen worden doorgaans binnen drie dagen afgehandeld.

Meer informatie

Meer informatie (dienstverlening van andere VU-eenheden)

Heb je een vraag over of directe ondersteuning nodig bij het gebruik van audiovisuele apparatuur? Kijk dan op de pagina van het Audiovisueel Centrum.

Storingen op het gebied van telefonie of ICT? Neem contact op met de UC-IT Servicedesk.

Heb je vragen?

Neem contact op met de FCO Servicedesk

servicedesk.fco@vu.nl

Hoofdgebouw 0B-01
De Boelelaan 1105
1081 HV Amsterdam