Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Klacht over dienstverlening FCO? (Direct regelen)

Direct regelen
Laatst gewijzigd op 28 september 2022
De Facilitaire Campus Organisatie (FCO) doet er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je desondanks op-/aanmerkingen of wil je een klacht indienen? FCO verneemt het graag, omdat het op die manier haar service kan verbeteren.

Klacht melden? Klachtenformulier!

Wanneer je ontevreden bent over een aangeboden product of dienst, of over de afhandeling van een eerder gemelde storing of gemeld ongemak, kun je een klacht indienen bij FCO. Ook over verwijtbaar gedrag of tekortschieten van FCO of haar medewerkers kun je een klacht indienen. Dit doe je via de Serviceportal onder de knop 'Direct regelen'.

Ben je externe en/of niet in het bezit van een VUnet ID? 

Maak dan gebruik van de Serviceportal extern. Hier vind je formulieren waarmee je extra dienstverlening aanvraagt of een melding doet, afgestemd op gebruik door externe partijen en zonder inlog.

Meer informatie

  • Mis je een bepaald product of dienst in het facilitaire aanbod, of heb je een suggestie voor (verbetering van) een product of dienst? Bespreek het met het accountmanagement van FCO.
  • Storingen aan technische installaties of gebouwen zoals defecte verlichting, beschadigde vloerbedekking of haperende zonwering et cetera, meld je via de Serviceportal.
  • Voor overige meldingen (bijvoorbeeld storing koffieautomaat, schoonmaak of plaagdieren) maak je gebruik van de andere meldingsformulieren op de Serviceportal