VU student Emma Timmermans over beter leren samenwerken

Laatst gewijzigd op 29 september 2022
Studenten werken beter samen met de collaboration toolbox van studenten Emma Timmermans, Ronak Bhatnagar en Dionne Spaltman.

Samenwerken is een belangrijke vaardigheid tijdens de studie en later op de arbeidsmarkt. Toch vinden studenten studenten het vaak niet leuk, zijn ze er niet automatisch goed in en krijgen het ook niet altijd aangeleerd. Hier wil Emma Timmermans met haar medestudenten, Ronak Bhatnagar en Dionne Spaltman, verandering in brengen via de collaboration toolbox. Met werkbladen die meer bewustwording en verwachtingsmanagement stimuleren, kan samenwerken volgens hen leuker en beter.

Lees bij de onderwijstips ook eens hoe je door een goede opzet van samenwerkingsopdrachten meeliftgedrag tegen kan gaan.

The Collaboration Toolbox

Bekijk de pitch

Heb je vragen of opmerkingen?

Stuur een e-mail naar onderwijswerkplaats@vu.nl voor meer informatie.

De VU Onderwijswerkplaats is onderdeel van het VU Centre for Teaching & Learning.