Wil jij feedback over hoe je jouw mentale gezondheid kunt verbeteren?

7 februari 2024
Ben je benieuwd naar de status over jouw mentale gezondheid? En wil je daarbij ook nog bijdragen naar wetenschappelijk onderzoek? Vul de Mental Health Check in, en krijg gepersonaliseerd advies over je scores op verschillende domeinen zoals stress of stemming.

De Mental Health Check, een jaarlijkse survey die door Caring Universities verstuurd wordt, geeft inzicht in de staat van de mentale gezondheid van studenten. Naast dat deelnemers aan deze enquête meehelpen aan wetenschappelijk onderzoek, krijgen ze na het invullen van de enquête ook persoonlijk advies over hun mentale gezondheid.

Hiernaast gebruikt Caring Universities de uitkomsten van Mental Health Check ook voor de ontwikkeling van e-health programma's, zodat deze aansluiten bij de behoeftes van studenten. Deze online programma’s zijn dus gebaseerd op onderzoek en hebben bewezen effectief te zijn. Als je als student deelneemt aan de e-health programma's krijg je persoonlijke online ondersteuning. Alle programma's zijn anoniem te volgen. Altijd en overal!

Ben je benieuwd naar je hoe het nou echt met je gaat? Doe de Mental Health Check en ontvang gepersonaliseerde feedback om de volgende stappen te zetten!

Heb je een vraag?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag!

caring.universities@vu.nl

Volg ons op: