Stages Faculteit Religie en Theologie

Laatst gewijzigd op 28 november 2022
Tijdens je FRT-studie doe je werkervaring of intensieve onderzoekservaring op tijdens een stage of afstudeerproject.

Masteropleidingen

In de verschillende masteropleidingen van de Faculteit Religie en Theologie is er het vak stage. Tijdens deze stage doe je relevante werkervaring op en laat je zien dat je de kennis en vaardigheden die je tijdens de studie verworden hebt kunt toepassen in de praktijk.

Voor de eenjarige masteropleidingen bestaat dit uit een stage in blok 3 en 4, dit is ongeveer van februari tot en met april. In deze stage doe je werkervaring of intensieve onderzoekservaring op.
Bij de driejarige predikantsopleiding verschilt per seminarie of er één of twee keer stage wordt gelopen tijdens de opleiding. Dit zijn stages als gemeente predikant.

Heb je specifieke studie gerelateerde vragen over stagelopen? Dan kan je bij de stagecoördinator Eveline Staalduine – Sulman terecht. Je kunt haar bereiken via careerservice.frt@vu.nl

Studenten Spiritual Care kunnen voor vragen terecht bij de eigen stagecoördinator Gertie Blaauwendraad – g.blaauwendraad@vu.nl.

Bacheloropleidingen

Wil je tijdens je opleiding een stage lopen? Neem dan contact op met de studieadviseur van je opleiding.

Heb je vragen of advies nodig?

Neem gerust contact op met de Studentenbalie.

Stuur een e-mail naar studentenbalie@vu.nl o.v.v. je studentnummer

Stuur ons een bericht via de online chat (ma t/m vr: 10.30 - 12.30 en 14.00 - 16.00).

Bel +31 (0)20 59 85020 (ma t/m vr: 10.30 - 12.30 en 14.00 - 16.00).

Ben je al VU-student? Stel je vraag via het vragenformulier (log in met je VUnetID)