Versterk je leiderschapsvaardigheden door deze unieke leergang

Emoena - Leiderschap in een context van levensbeschouwelijke diversiteit

De leergang van Emoena biedt je de unieke kans om bijna een jaar lang actief bezig te zijn met je leiderschapsvaardigheden vanuit je eigen levensbeschouwelijke context, in dialoog en samenwerking met mensen uit een andere context dan de jouwe.

Sessies

In deze leergang trek je 16 donderdagen samen met je mededeelnemers op. Elke donderdag bezoek je samen een specifieke locatie zoals een heilig huis, een museum of een campus. Tijdens deze dagen ga je aan de slag door middel van creatieve hoor- en werkcolleges en gesprek met elkaar. Globaal is de leergang verdeeld in vijf modules.

Doelgroep

Deze leergang van Emoena is gericht op professionals vanuit verschillende levensbeschouwingen en diverse werkvelden. Eerder namen o.a. religieuze voorgangers, docenten, beleidsmakers sociale zaken, schoolleiders, zelfstandig ondernemers en geestelijk verzorgers deel. Emoena streeft ernaar tijdens elke leergang de diversiteit in de groep deelnemers te waarborgen.

Kosten

Kosten zijn 2000,- per deelnemer. Kosten zijn inclusief begeleiding, studiemateriaal, certificering, toegang tot musea en gebedshuizen. Wanneer de kosten een obstakel vormen kunnen in overleg in aanmerking komen voor een (gedeeltelijke) tegemoetkoming. Neem hiervoor contact op met Emoena via info@emoena.nl. Voor schoolleiders die de leergang volgen voor hun herregistratie en gebruik maken van de 30 PE punten zijn extra certificering kosten verbonden aan de leergang, komend op een totaal van 3000,-.

Deelnemers

Deze leergang heeft een maximum van 25 deelnemers.

Docent

De leergang wordt begeleid door Selma Boulmalf, Janneke Stegeman en Hannah Visser. Medewerking wordt verleend door topwetenschappers, ervaringsdeskundigen en religieuze leiders.

Emoena

Leiderschap in een context van levensbeschouwelijke diversiteit

Voor meer informatie kunt u contact opnemen