Bereid je voor op de Deeltijd Master Marketing

Deeltijd Pre-master Marketing (Executive Education)

Wil je naast je baan doorstromen naar de deeltijd master Marketing? Heb je een hbo-opleiding of een WO-opleiding binnen een ander dan een economisch of bedrijfskundig vakgebied? Dan is de kans groot dat je een pre-master nodig hebt. Bereid jezelf voor en stroom door naar de MSc in Marketing!

Deze academische pre-master wordt afgestemd op jouw voorkennis en profiel. Afhankelijk daarvan wordt bepaald of je de hele pre-master nodig hebt of slechts enkele deficiënties hoeft te volgen. Je wordt in 6 maanden bijgespijkerd door onze hoogleraren en docenten die zelf nauw verbonden zijn met het bedrijfsleven.

Na de pre-master ben je klaar voor de MSc in Marketing, die in deeltijd verzorgd wordt zodat het naast je werk haalbaar is.

Deeltijd Pre-master Marketing in het kort:

• Startdatum: medio januari
    • Duur: 6 maanden
    • Kosten: € 3.000
    • Colleges: woensdag- of maandagavond
    • Catering: maaltijd voorafgaande aan de colleges inclusief
    • Voor wie: werkende professionals

Toelating

Heb je een wetenschappelijke bacheloropleiding in een andere discipline dan een bedrijfskundige of economische discipline? Dan moet je eerst de pre-master afleggen. Heb je een hbo-vooropleiding? Dan volg je altijd eerst de pre-master.

Bekijk hier de toelatingseisen

Neem contact op

Met alle geïnteresseerden wordt eerst een intakegesprek gevoerd. Heb je vragen of twijfels, aarzel dan niet om contact op te nemen. We helpen je graag verder.

Accreditaties

Kom naar onze Open Avond

Bekijk onze volgende sessie

Meld je aan!

Ontdek het programma van de deeltijd Pre-master Marketing

Tijdens de deeltijd pre-master Marketing word je op academisch niveau gebracht, zodat je daarna kunt doorstromen naar de deeltijd master Marketing.

Deze pre-master bereidt je voor op de masteropleiding door je verder te ontwikkelen op een drietal vlakken:

• Academische vaardigheden
  • Marketing en consumentengedrag
  • Methoden en technieken
Bekijk de studie-inhoud

Verander je wereld, bereid je voor op de MSc Marketing met een Premaster aan de VU

Dit zeggen alumni

Wil je meer weten?

Neem dan gerust contact op

Vrije Universiteit Amsterdam
School of Business and Economics