Kijk met frisse blik naar het bedrijfsleven: laat je inspireren!

Deeltijd Master of Science in Business Administration (Bedrijfskunde)

Zoek jij verdieping in je werk? Wil je tóch die mastertitel in Bedrijfskunde halen? Zoek je een opleiding die je goed kunt combineren met je werk? Wil jij weten met welke theoretische inzichten je een scherpe bedrijfskundige visie formuleert? Hoe je in een continu veranderend bedrijfsleven met beide benen op de grond blijft staan?

Dat en meer leer je tijdens de deeltijd master Bedrijfskunde aan de VU. Deze masteropleiding leidt je op tot een kritische, analytische, academisch geschoolde bedrijfskundige professional.

Onze deeltijd master is persoonlijk en flexibel en draait om de inhoud. Op maandagavond, na een gezamenlijke maaltijd, heb je college. De andere uren zijn zelfstudie en plan je in wanneer het jou uitkomt.

Tijdens de colleges is er veel ruimte voor kennisoverdracht en discussie. Na het afronden van deze deeltijd master heb je een andere mindset, je benadert en analyseert praktische vraagstukken op een andere manier.

Ben je geïnteresseerd? Dan nodig ik je graag uit om contact met mij op te nemen voor een persoonlijk gesprek. Deze master heeft bepaalde toelatingseisen. Heb je een hbo-opleiding, volg dan eerst onze deeltijd pre-master Bedrijfskunde. Deze kun je op flexibele momenten starten.

drs. F.E.J.M. (Frank) Derksen
Opleidingsdirecteur Deeltijd Master of Science in Business Administration

Wat levert de Master Bedrijfskunde je op?

• Hoogwaardig onderwijs gericht op organisatie- en managementvraagstukken
  • Begrip van complexe organisatievraagstukken
  • Een scherpe bedrijfskundige blik op basis van gedegen theoretische inzichten
  • Een netwerk van ambitieuze medestudenten
  • Een internationaal erkende Master of Science (MSc)

Interesse? Kom naar een van onze informatiesessies, online of op de VU, om je verder te laten informeren.
Bekijk het programma en meld je aan

Deeltijd Master Bedrijfskunde in het kort

• Start: jaarlijks februari en september
  • Duur: 2 jaar (deeltijd)
  • Tijdsinvestering: 20 uur per week inclusief 4 uur college
  • Colleges: wekelijks op maandagavond van 18.00 - 22.00 uur
  • Investering master: € 9.500 per jaar, in totaal € 19.000
  • Investering pre-master: € 1.350
  • Vorm: op de VU Campus

Bekijk alle toelatingseisen, kosten & praktische informatie

Accreditaties

Ontdek het programma van deze MSc in Bedrijfskunde

Deze parttime MSc in Business Administration is een wetenschappelijke master. Dat betekent dat het onderwijs is gebaseerd op en wordt gevoed door onderzoek.

Werk samen met een kleine groep ambitieuze medestudenten onder begeleiding van hooggekwalificeerde docenten aan het doorgronden van complexe organisatievraagstukken!

Je leert op basis van wetenschappelijk onderzoek geavanceerde kennis en nieuwe vaardigheden.

Meer over de studie-inhoud

Verander je wereld, volg de deeltijd Master Business Administration

Dit zeggen alumni & docenten over de opleiding

Wil je meer weten?