Actuele ontwikkelingen op het gebied van Pensioenrecht

Actualiteitenlezing Pensioenrecht III

Lees hier alle praktische informatie die relevant is voor de lezing Pensioenrecht III.

Woensdag 25 september 2024.

14.00 - 17.00 uur.

Cursusleiding
Prof. dr. Erik Lutjens, hoogleraar Pensioenrecht aan de Vrije Universiteit Amsterdam.

Locatie
De actualiteitenlezing zal plaatsvinden in de theaterzaal van het NU.VU gebouw (nieuwe universiteitsgebouw) van de Vrije Universiteit. Online deelname is tevens mogelijk.

Doelgroep
De actualiteitenlezingen zijn gericht op een ieder die zich met pensioenvraagstukken bezighoudt. Dit varieert van de pensioenjurist, de pensioenrechtadvocaat tot de pensioenadviseur, maar is ook zeer de moeite waard voor degenen die zich met arbeidsvraagstukken bezighouden en o.a. ook voor actuarissen, accountants, vertegenwoordigers van werkgeversorganisatie, vakbonden, ondernemingsraden, notariaat en overheden.  De actualiteitenlezingen zijn ook gericht op advocaten, notarissen, bedrijfsjuristen, juristen werkzaam bij de overheid, leden van de rechterlijke macht of het OM en andere academische juristen.

Niveau
Verdieping (enige basiskennis vereist).

Prijs
Per lezing: €270,-. Prijs per 4 lezingen: €970,-.
VVPJ leden en huidige cursisten leergang pensioenrecht betalen per lezing: €240,-. Per 4 lezingen is de prijs €880,-.
Alle prijzen zijn inclusief digitaal cursusmateriaal. Geen BTW.

Punten
NOvA 2 PO
VvPJ 2

Deze lezing valt onder het hoofdrechtsgebied Arbeidsrecht volgens de Nederlandse Orde van Advocaten.

Kwaliteitsgarantie
De VU Law Academy is een gecertificeerd opleidingsinstituut. Onze lezingen zijn erkend door de Nederlandse Orde van Advocaten en de Vereniging van Pensioenjuristen.

Meer informatie over deze lezing
Inleiding
Inhoud

Gerelateerd aanbod

Accreditaties

Contact en meer informatie

Heeft u vragen over deze cursus?

Neem contact op met Ilse Herweijer, medewerker administratie via vulaw@vu.nl
Of bel ons op: 020-598 62 55 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Ben je student van een bachelor- of masteropleiding aan de VU en heb je vragen aan een docent of je faculteit?
Neem dan contact op met de studentenbalie van de VU

Deze cursus incompany volgen?

E Wij kunnen deze cursus toespitsen op uw wensen. Neem hiervoor contact op met Ireen Schouten, opleidingsmanager incompany cursussen via i.schouten@vu.nl

T 020-598 62 55 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Kijk op 'Informatie over fysiek en online onderwijs bij VULaw' voor informatie over hoe wij ons onderwijs aanbieden.

Contactpersoon

Ilse Herweijer foto