Praktische informatie en contact HOVO Amsterdam

Van aanmelding tot VU-voorzieningen en online onderwijs

Op deze pagina vindt u alle informatie over aanmelden, betalen, annuleren en over de VU.

Contact

HOVO Amsterdam is gevestigd op de campus van de Vrije Universiteit Amsterdam. Bent u op zoek naar informatie over HOVO Amsterdam? Op onze website vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en informatie over onze cursussen, administratieve en praktische zaken en de VU campus.

E-mail en telefoon
Heeft u een andere vraag? Onze medewerkers helpen u graag verder. Stuur uw mail naar hovo@vu.nl en wij streven ernaar om binnen een werkdag een antwoord op uw vraag te geven.

U kunt ons ook telefonisch bereiken op (020) 598 56 69 van maandag tot en met vrijdag tussen 10.30-11.30 uur en 13.00-14.00 uur.

Adres
Ons kantoor is gevestigd op De Boelelaan 1105. Helaas hebben we geen servicebalie voor cursisten, maar bezoekers die een afspraak hebben met een van onze medewerkers kunnen zich melden bij de receptie of telefonisch contact opnemen met uw gesprekspartner.

Postadres:
Vrije Universiteit Amsterdam
Faculteit der Geesteswetenschappen afd. HOVO
HG 12A-80
De Boelelaan 1105
1081 HV Amsterdam

Bezoekadres: De Boelelaan 1105, Hoofdgebouw, etage 12-A79

Social media kanalen

Medewerkers HOVO Amsterdam

Maak kennis met de medewerkers van HOVO Amsterdam.

Carolien van Bergen

Programmadirecteur HOVO Amsterdam

Astrid Janse

Onderwijscöordinator

Noor IJsbrandy

Medewerker studentenzaken

Eliena Luttikhuizen - van Ruler

Medewerker studentenzaken

Laura Arnesano

Medewerker marketing & communicatie

Meer informatie

Ga naar de pagina Praktische informatie en contact voor informatie over aanmelding, annuleren, MijnHOVO, voorzieningen en bereikbaarheid van de VU campus, en andere praktische zaken.