Onderwijs Onderzoek Actueel Organisatie en samenwerking EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
Studentenbalie HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Graduate Winter School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Bewijs jezelf en maak het verschil

Hoe onderscheidt Microsoft Office zich in een wereld waar bijna iedereen een gratis dienst zoals Google Docs gebruikt? Welke digitale contactmomenten heeft Miele in de klantreis en hoe kunnen we ze vormgeven of integreren om onderscheidende waarde voor de klant te bieden? Hoe kan The Vegetarian Butcher van Unilever de concurrentie verslaan op de markt voor vleesvervangers en zijn klantenbestand uitbreiden met ook vleeseters en flexitariërs?

We leiden de toekomstige marketeers op met wetenschappelijke kennis en echte praktijkvoorbeelden.

Feiten & Cijfers:

  • Gemiddeld 165 studenten die op hetzelfde moment starten met de master.
  • Het aandeel internationale studenten is 36% 
  • De meeste van onze afgestudeerden vinden binnen drie maanden na afstuderen een baan, meestal als brand managers, account-executives, digitale marketeers, data analisten of customer engagement consultants.

Ontdek jouw Marketing master

Word een specialist, een vrije denker met een eigen mening en academische vaardigheden om complexe vraagstukken aan te pakken. Leer effectief te opereren in een team, inspirerende presentaties te geven en bovenal scherpe observatievermogens te ontwikkelen: de vaardigheid om te zien wat er echt speelt in een bedrijf en aan te geven wat er precies moet gebeuren.

Bekijk de studie-inhoud

Waarom Marketing studeren?

Accreditaties

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam