Aansluiten bij een college van de Humanities Research Masters

Proefstuderen Humanities Research Masters 31 maart

Kom naar het eindcollege Methodologies waar alle tracks van de Humanities Research Master samen komen. Tijdens dit college heb je de gelegenheid om te zien wat de studenten zoal doen tijdens dit vak en heb je alle gelegenheid om je vragen te stellen.

De middag ziet er als volgt uit:
12:45 - 13:00: Aanmelding en registratie
13:00 - 13:30: Introductie over het programma en Q&A (in HG 15A33)
13:30 - 17:00: Aansluiten bij het eindcollege Methodologies (in HG 15A33)
17:00: Afsluiting van de dag met pizza met alle studenten, docenten en andere geinteresseerden.

Verzamelen
We verzamelen die ochtend bij de witte registratiebalie in het Hoofdgebouw van de VU. Zie de plattegrond voor meer informatie.
Als je bekend bent bij de VU, mag je ook gelijk naar de hoorcollegezaal gaan.

Vragen of opmerkingen?
Als je vragen of opmerkingen hebt dan horen we die natuurlijk graag! Mail dan naar: evenementen.fgw@vu.nl onder vermelding van Proefstuderen Humanities Master.