SBE Career Services voor bedrijven

Op zoek naar nieuw talent? Career Services brengt studenten in contact met uw organisatie. Door u aan te melden bij ons online Career Platform kunt u vacatures, stagemogelijkheden en evenementen plaatsen.

Bovendien organiseren wij verschillende evenementen, zoals workshops en netwerkevenementen waar u aan kunt deelnemen. Dit zijn geweldige gelegenheden om de zichtbaarheid van uw organisatie te vergroten, uw talentenpool uit te breiden of stagiaires en afstudeerders te werven. Lees hieronder hoe u dit kunt doen.

Vacaturebank
Met het SBE Career Platform kunt u uw vacatures voor stages, relevante bijbanen en traineeships en banen delen met studenten van de School of Business and Economics. Hier zijn geen kosten aan verbonden, wel een aantal voorwaarden. Met deze twee stappen kunt u direct aan de slag:

1. Maak hier een account aan
  2. Log daarna in op het SBE Career Platform en plaats uw vacatures.

Evenement promotie
Organiseert u binnenkort bijvoorbeeld een (online) business cursus of inhouse-dag? U kunt uw evenement promoten in de evenementenkalender voor studenten door informatie over uw evenement te sturen naar careerservices.sbe@vu.nl. Vermeld titel, locatie, begin- en einddatum, beschrijving, inschrijfinformatie en taal. We kunnen ook uw logo, foto's of flyers toevoegen.

Career workshops
Veel van onze carrière-workshops worden georganiseerd in samenwerking met een externe partner. U kunt bijvoorbeeld deelnemen aan 'Ace the interview' en studenten interviewen als recruiter. Maar u kunt bijvoorbeeld ook uw recruiterinzichten over LinkedIn delen.

Geef een ‘Career Lab’
Career Services organiseert maandelijkse Career Labs, altijd in samenwerking met een partner. De invulling van een Career Lab kan op verschillende manieren. Denk bijvoorbeeld aan een workshop, een lunchmeeting, een business case, een informatiesessie of een mini carrière-evenement. Voorgaande inspirerende onderwerpen waren Design Thinking, Big Data, of Artificial Intelligence & Finance. U kunt uw expertise delen met onze studenten.

Heeft u interesse of wilt u meer informatie? Neem contact op met SBE Career Services.

Career Events
Gedurende het academische jaar organiseert Career Services verschillende netwerkevenementen. Dit is het aangewezen moment om onze studenten te ontmoeten. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem hier contact op met SBE Career services.

Organisatieprofiel
Wilt u uw zichtbaarheid vergroten onder onze studenten? Maak hier een organisatieprofiel aan op het Career Platform zodat studenten uw organisatie kunnen leren kennen.

Informatie voor studenten
Ben je student en opzoek naar meer informatie over Career Services? Lees hier meer.

SBE Career Services

Hoofd van het Career Services Lonneke Korenromp over SBE Career Services.

Meer weten?

Neem gerust contact met ons.

Ook staan wij altijd open voor innovatieve ideeën omtrent talentontwikkeling. Voor vragen kunt u ons rechtstreeks mailen.