Kortingen en acties bij de VU Law Academy

Bij de VU Law Academy kunt u profiteren van diverse acties en kortingsregelingen.

Bekijk hieronder alle mogelijkheden. Op het inschrijfformulier van de betreffende leergang en/of cursus kunt u aangeven van welke kortingsmogelijkheid u gebruik wilt maken.

Kortingsregelingen VU Law Academy:

• Klantenkorting voor alumni van leergangen van de VU Law Academy

Korting op leergangen
    Heeft u eerder deelgenomen aan een leergang bij de VU Law Academy en start u opnieuw met een leergang binnen 3 jaar* na aanvang van de eerste dag van de vorige leergang? Dan krijgt u € 200,- klantenkorting.

* voor oud-cursisten van de leergang pensioenrecht geldt een termijn van 4 jaar.

Let op: Deze korting geldt niet in combinatie met andere kortingen. Deze korting geldt niet voor de leergang 'Verdieping aanbestedingsrecht voor inkopers' en 'De aanpak van ondermijning'.

• Alumnikorting voor alumni van de Vrije Universiteit

Korting op cursussen en leergangen
    - Alumni* krijgen 10% korting op alle PO cursussen van de VU Law Academy.
    - Alumni* krijgen € 100,- korting (vast bedrag) op de leergangen van de VU Law Academy.
    (* Alumni zijn oud-studenten van bachelor- en masteropleidingen van de Vrije Universiteit )

Let op: Deze kortingen gelden niet in combinatie met andere kortingen. De korting voor leergangen geldt niet voor de leergang 'Verdieping aanbestedingsrecht voor inkopers' en 'De aanpak van ondermijning'.

• Korting bij meerdere inschrijvingen van 1 bedrijf

Korting bij meerdere inschrijvingen van 1 bedrijf voor een leergang bij VU Law Academy
    Vraag naar onze kortingsregeling bij meerdere inschrijvingen van 1 bedrijf via vulaw@vu.nl of (020) 598 6255.

Korting bij meerdere inschrijvingen van 1 bedrijf voor een cursus bij VU Law Academy
    Schrijft u zich met drie of meer collega's van hetzelfde bedrijf? Dan komt u in aanmerking voor een korting. Vraag naar onze kortingsregeling via vulaw@vu.nl of (020) 598 6255. Deze korting is niet van toepassing op de actualiteitenlezingen Pensioenrecht en de masterclasses Aanbestedingsrecht.

• Leden van de NVSA (Nederlandse Vereniging van Strafrechtadvocaten) en NVSJA

Korting op de leergang Strafrechtelijk bewijsrecht vanuit verdedigingsperspectief en de leergang Financieel-economisch strafrecht
    De leden van de NVSA en NVJSA ontvangen €200,- korting op de leergang Strafrechtelijk bewijsrecht vanuit verdedigingsperspectief en de leergang Financieel-economisch strafrecht.

• Leden van de Praktizijns-sociëteit

Korting op diverse cursussen en leergangen
    Advocaten die lid zijn van de Praktizijns-sociëteit krijgen 10% korting* op de voor hen relevante PAO cursussen en leergangen (zie hieronder).

Advocaten die lid zijn van de Praktizijns-sociëteit én die werkzaam zijn in de sociale advocatuur krijgen:
    - op de voor hen relevante leergangen € 300,- korting plus de 10% korting*;
    - op de voor hen relevante PAO cursussen 50% korting*.

Deze aanbiedingen betreffen de volgende cursussen en leergangen:

Cursussen: Actualiteiten bestuursrecht, Actualiteiten burgerlijk procesrecht, Actualiteiten jurisprudentie onderwijspersoneel, Actualiteiten mensenhandel, Actualiteiten migratierecht, Actualiteiten onderwijsrecht, Helder en overtuigend beschikkingen schrijven, Juridisch schrijven en argumenteren, Legal English, Onderhandelen voor juristen enTimemanagement voor juristen.

Leergangen: Arbeidsrecht,Cybersecurity voor juridische professionals,  Effectieve conflicthantering onderhandelen en mediation, Financieel-economisch strafrecht, Grondslagen vennootschaps- en ondernemingsrecht, Onderwijsrecht, Pensioenrecht, Sociaal zekerheidsrecht, Sport en recht, Strafrechtelijk bewijsrecht vanuit verdedigingsperspectief, Modernisering van het Wetboek van Strafvordering en Verbintenissenrecht.

• ZIFO partners

ZIFO partners kunnen korting krijgen op de leergang Financieel-economisch strafrecht, leergang Grondslagen vennootschaps- en ondernemingsrecht, leergang M&A, law, finance and skills. Per leergang staat het exacte bedrag vermeldt onder tabblad 'Data en contact'.

Snel navigeren website VU Law Academy

Wilt u een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Ilse Herweijer, medewerker cursistenadministratie via vulaw@vu.nl
Of bel ons op: 020-598 62 55 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Ilse Herweijer foto