Overzicht juridische incompany cursussen VU Law Academy

In welk rechtsgebied u ook werkt, onze docenten hebben de kennis in huis om een cursus vorm te geven die aansluit bij de opleidingsbehoefte van uw organisatie.

U bent bij hen verzekerd van cursussen en lezingen met een stevige wetenschappelijke fundering en grote praktische toepasbaarheid, waarmee u uw cliënten en andere relaties optimaal kunt adviseren en begeleiden. Ons postacademisch onderwijs versterkt het vermogen van professionals om juridische vraagstukken zelfstandig te doorgronden en daarop de juiste acties te ondernemen; om verder te kijken.

Laat u inspireren, verken de mogelijkheden
Bekijk hier de incompany mogelijkheden per rechtsgebied:

Voor wie is ons incompany aanbod?
Juristen met een academische achtergrond die op de hoogte willen blijven van de juridische actualiteit en grondslagen. Bijvoorbeeld advocaten, bedrijfsjuristen, notarissen, inkopers, juristen werkzaam bij de overheid, financiële dienstverleners, in het onderwijs of bij sportbonden, leden van de rechterlijke macht of het OM en andere academische juristen. De cursussen kunnen aan de VU of bij u op kantoor worden aangeboden.

Waarom de VU Law Academy?
Uw specifieke opleidingswens staat bij ons altijd centraal:

• brede expertise op veel rechtsgebieden en juridische thema’s
  • topdocenten die uw kennis op academisch én praktisch niveau versterken
  • inspiratie voor verdere professionele ontwikkeling

Een incompany cursus aanvragen

Wilt u weten wat de VU Law Academy voor uw organisatie kan betekenen, of heeft u al een specifieke opleidingsvraag? Neem dan contact met ons op, we maken graag een afspraak.

Ireen Schouten

Opleidingsmanager incompany cursussen
T 020 598 6255.

E  i.schouten@vu.nl

Wij bellen u terug!

Nu geen tijd om te bellen of uw vraag in een bericht te verwoorden?

Stuur ons een e-mail met de dag en het tijdstip waarop we contact met u kunnen opnemen, dan bellen wij u terug op een moment dat het u schikt.

Ben je student van een bachelor- of masteropleiding aan de VU en heb je vragen aan een docent of je faculteit?
Neem dan contact op met de studentenbalie van de VU

Contactpersoon

Portretfoto Ireen Schouten