Onderwijs Onderzoek Actueel Organisatie en samenwerking EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Klachtenregeling VU-NT2

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het kan natuurlijk gebeuren dat je toch ontevreden bent. Dan horen wij dat graag.

Heb je een klacht?
Klachten kunnen gaan over:

  • De dienstverlening van VU-NT2: je bent ontevreden over de kwaliteit van de geleverde dienst (bijvoorbeeld een les, cursus, masterclass, opleiding, product of assessment).
  • Een gedraging of handeling van een medewerker van VU-NT2: je bent ontevreden over de manier waarop je bent behandeld door een docent, een medewerker van de cursusadministratie of eventueel een andere medewerker van de VU.

Wat moet je doen?
Heb je een klacht over de dienstverlening, dan vragen wij je deze eerst te bespreken met je docent, de cursusadministratie of de coördinator van NT2 Academy, NT2 Professional of NT2 Expert. Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je een formele klacht indienen via het klachtenformulier (zie onder).

Als jouw klacht gaat over intimiderend of agressief gedrag van medewerkers of medestudenten, discriminatie, of ongewenste intimiteiten, en je kunt het niet oplossen met de coördinator, dan kun je in plaats van het klachtenformulier in te vullen ook rechtstreeks contact opnemen met een van de VU-vertrouwenspersonen.

Klachtenformulier
Bij de VU-NT2 cursusadministratie kun je een digitaal klachtenformulier opvragen via vu-nt2@vu.nl. Het volledig ingevulde formulier stuur je terug naar VU-NT2. Vermeld altijd je volledige naam en alle contactgegevens. Anders kan de klacht niet door ons in behandeling worden genomen.

De procedure verloopt als volgt:

  • Je ontvangt binnen twee werkdagen per mail een ontvangstbevestiging van je klacht. Je klacht wordt geregistreerd.
  • Je klacht wordt vertrouwelijk in behandeling genomen door een onafhankelijke klachtencommissie.
    Als je een klacht hebt naar aanleiding van een assessment, dan kan alleen de gevolgde procedure beoordeeld worden. Het is niet mogelijk om een klacht in te dienen tegen de inhoudelijke beoordeling.
  • Binnen twee weken na ontvangstdatum ontvang je per e-mail een beoordeling van de klacht, een voorstel voor een oplossing of een afwijzing van de klacht. Als de termijn van twee weken niet haalbaar is, word je daarover tijdig geïnformeerd. De maximale afhandelingstermijn is zes weken.
  • De uitspraak van de klachtencommissie is bindend.
  • Bent je inburgeraar, en niet tevreden met de afhandeling van je klacht door VU-NT2, dan kun je je klacht indienen bij de Klachtenlijn van Blik op Werk (voor inburgeraars). Als de klacht dan nog altijd niet naar tevredenheid is afgehandeld, kun je je wenden tot het College Arbitrage Inburgeren van Blik op Werk.

Snelle navigatie VU-NT2

Heb je vragen of wil je een afspraak maken?

Stuur een e-mail naar vu-nt2@vu.nl

of bel +31 (0)20 5986398 (ma-vr van 13.00 tot 15.00 uur)

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam