"Kennis is zilver, onderwijs is goud."

16 februari 2023
Tijdens het VU Nieuwsjaarsgala op 26 januari 2023 zijn de studenten, docenten en andere medewerkers van de VU in de spotlights gezet. Hierbij zijn prijzen uitgereikt aan de student of de docent van het jaar 2022 en de prestigieuze Van der Duijn Schouten Onderwijsprijs.

De genomineerden voor de VU-prijzen lieten tijdens het VU Nieuwjaarsgala zien dat onze universiteit barst van het talent.

Lerarenacademie-collega Sebastiaan Dönszelmann was genomineerd voor de Van der Duijn Schouten Onderwijsprijs 2022. De Van der Duijn Schouten Onderwijsprijs wordt om het jaar uitgereikt aan de docent met de duidelijkste visie op het onderwijs en de beste onderwijsvernieuwingskwaliteiten. Voorwaarden zijn dat de docent minimaal 10 jaar is aangesteld aan de VU en niet eerder is voorgedragen voor de prijs.

In deze video legt hij zijn visie op onderwijs uit.

Snelle navigatie VU Lerarenacademie

Ga hier direct terug naar de homepage van de VU Lerarenacademie.
Veelbezochte cursussen: Lesson StudyOpleiding voor LerarenopleidersULO
Cursussen per doelgroep: lerarenschoolopleiderszij-instromers

Wilt u een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Vivian van Piggelen, medewerker studentzaken, lerarenacademie@vu.nl.

Of bel ons op: 020 598 9279 (op ma en wo tussen 9.00-16.00 uur).