Servicedesks
Klachten over reactietijden, het naar elkaar verwijzen en of geen oplossing bieden door servicedesks, hebben we gebundeld tot 1 melding. Samen met de werkgroep Dienstverlening wordt gekeken naar een nieuwe VU-brede werkwijze hiervoor.
IT- Servicedesk
Ticketing melding - opgelost of niet?
Meldingen over bijvoorbeeld een storing of een defecte dockingstation kun je doen bij de IT- servicedesk. Deze zorgt vervolgens voor een oplossing. Is jouw melding opgelost dan ontvang je daarvan een notificatie. Hierin wordt jou gevraagd de voorgestelde oplossing wel of niet te accepteren. Bij een afwijzing blijft het ticket geopend om alsnog samen tot een oplossing te komen. Klik je per ongeluk op ‘accepteren’, dan denkt de servicedesk dat jouw probleem is opgelost terwijl jij dat misschien niet zo ervaart.
Ondersteuning van thuiswerkplekken en de daarbij behorende faciliteiten
Tijdens Corona is er met spoed een service thuiswerkplek ingericht. IT werkt momenteel aan een herinrichting van deze service en heldere afspraken en richtlijnen t.a.v. kosten, beheer en ondersteuning die we eind 2024 hopen te kunnen implementeren.