Inrichting en voorzieningen
De centra beschikken over foyers of zitgelegenheid, veelal met koffie/thee voorziening. Deze voorzieningen zijn uitsluitend bestemd voor bezoekers van het vergadercentrum. Binnen de openingstijden zijn de ruimten vrij toegankelijk.
De ruimten kennen een vaste vergaderopstelling en zijn voorzien van een groot presentatiescherm. Gebruik van je eigen laptop is het uitgangspunt. Op locatie zijn aansluitkabels aanwezig (HDMI, USB-C), evenals een instructie voor het gebruik. Afhankelijk van de ruimte zijn aanvullende manieren van vergaderen mogelijk. Op de AVC Support-pagina vind je de AV-middelen per ruimte. De ruimten zijn verder uitgerust met een kapstok en flipover of whiteboard.
Reservering en kosten
Je reserveert de vergaderruimten eenvoudig via het reserveringsformulier op de Serviceportal (inlog via VUnet) of via FCO Front Office. Aan het gebruik van de ruimten door VU-medewerkers voor overleg/vergaderen zijn geen directe kosten verbonden. Eventuele kosten voor banqueting of aanvullende dienstverlening worden wel in rekening gebracht. Je regelt dit direct via het reserveringsformulier. Catering is vanaf 10 personen.
Voor het gebruik van de ruimten voor VU for Professionals, events of externe bijeenkomsten worden wel kosten in rekening gebracht. Dit gebeurt achteraf, op basis van de gereserveerde uren. Op de verhuur van ruimten zijn de Verhuurvoorwaarden VU en Aanvraagcriteria huur en gebruik ruimtes VU van toepassing.