Top 10 grammar and language issues

Schrijf je je scriptie in het Engels en wil je graag een foutloze tekst opleveren? Deze online workshop behoedt je voor de 10 meest voorkomende fouten bij academische Engelse teksten.

In deze workshop bespreekt de docent de fouten die vaak worden gemaakt door studenten in Engelse teksten. In plaats van je een overzicht te geven van de Engelse grammatica, wordt er ingezoomd op bekende moeilijkheden. In de workshopvideo's worden de tien meest voorkomende fouten uitgelegd, waarna deze terugkomen in een aantal oefeningen die je kan doen. Je merkt dan ook waar je misschien nog wat meer op moet oefenen. Tot slot kun je zelf een korte tekst insturen, waarop een van de ALP-docenten feedback zal geven.

Docent
Abby Gambrel

Duur
In de zomer is het ALP gesloten. De nieuwe data worden begin september bekend gemaakt.

Inschrijven en contact
Voor informatie, vragen en inschrijven kun je een mail sturen naar de cursusadministratie van het ALP: alp.fgw@vu.nl. Vermeld hierbij de workshopcode en titel: SCH-W-EN-2 / Top 10 grammar and language issues

Waarmee kunnen we je helpen?

Voor VU-medewerkers: neem contact met ons op voor informatie over het ALP-aanbod of over taalbeleidskwesties binnen de opleiding of faculteit.

Dr. Gea Dreschler, wetenschappelijk directeur ALP

Dr. Nel de Jong, coördinator ALP Nederlands (NT1, NT2)

Voor studenten: neem voor vragen over een cursus, workshop of coaching contact op met de ALP cursusadministratie.