Maatwerk en begeleiding - VU Lerarenacademie

Professionalisering en schoolontwikkeling in het voortgezet onderwijs begint bij de vakdocent en de vaksectie. Naast opleidingen en trainingen in open inschrijving biedt de VU Lerarenacademie maatwerktrajecten voor docententeams.

Ons uitgangspunt: het creëren van een optimale leeromgeving voor leerlingen. Dat is altijd altijd maatwerk op basis van de specifieke vraag van de school of het docententeam. Daarbij kan het gaan om trainen, begeleiden, opleiden of coachen. Onze aanpak onderscheidt zich door het vakdidactische perspectief, gecombineerd met vakinhoud. Ook algemeen didactische en pedagogische trainingen worden altijd vertaald naar de vakspecifieke les.

Maatwerk, incompany of vrijblijvend advies
Wil je een bestaand traject in je eigen organisatie aanbieden? Of wil je met je school en je team of sectie aan de slag met een leervraag en sta je open voor vrijblijvend advies? Onze adviseur denkt graag met je mee over de leerdoelen en resultaten van het traject. Aan een oriënterend gesprek voor een cursus of training (op locatie of op de VU-campus), begeleidingstraject, advies of praktijkgericht onderzoek zijn geen kosten verbonden. Je ontvangt op basis van de vraag een offerte op maat.

Via dit formulier kun je contact met ons opnemen voor vragen, informatie of een afspraak. Of neem direct contact op met adviseur Elmar van Ee via e.van.ee@vu.nl.

Snelle navigatie VU Lerarenacademie

Ga hier direct terug naar de homepage van de VU Lerarenacademie.
Veelbezochte cursussen: Lesson StudyOpleiding voor LerarenopleidersULO
Cursussen per doelgroep: lerarenschoolopleiderszij-instromers

Wilt u een vraag aan een van onze medewerkers stellen? Neem dan contact op met Vivian van Piggelen, medewerker studentzaken, lerarenacademie@vu.nl.

Of bel ons op: 020 598 9279 (op ma en wo tussen 9.00-16.00 uur).