Incompany cursussen notarieel en fiscaal recht VU Law Academy

Op zoek naar een incompany cursus of opleiding op het gebied van notarieel en fiscaal recht?

De docenten van de VU Law Academy zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van notarieel en fiscaal recht en kunnen u en uw medewerkers inzicht bieden in wetgeving, rechtspraak en literatuur. Of u nu uw basiskennis wilt opfrissen, of juist behoefte heeft aan verdiepende inzichten binnen een bepaald onderwerp.

Samen bekijken we uw wensen en formuleren we een programma dat aansluit bij uw opleidingsbehoefte. Hierbij kunnen we ons baseren op een bestaande cursus, of geheel op maat een traject samenstellen.

Welke incompany cursus past bij u?
Bekijk hieronder het overzicht met expertisegebieden en enkele mogelijke voorbeeldcursussen die toegespitst kunnen worden op uw wensen. Weet u nog niet welke cursus het beste bij uw organisatie past, zoekt u een cursus op een ander onderwerp, of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies!

Bekijk de mogelijkheden

• Expertisegebieden belastingrecht

• Assurantiebelasting
    • Directe belastingen
    • Dividendbelasting
    • Europees belastingrecht
    • Grensoverschrijdende fiscale aspecten van werknemers en hun beloningen
    • Inkomstenbelasting
    • Internationaal belastingrecht
    • Omzetbelasting
    • Overdrachtsbelasting
    • Vennootschapsbelasting
  • Expertisegebieden notarieel en fiscaal recht

• Huwelijksvermogens- en erfrecht
    • Estate planning, waaronder erf- en schenkbelasting
    • Notarieel goederenrecht, waaronder registergoederenrecht
  • Voorbeeldcursussen

• De fiscale aspecten van vermogensverstrekkingen
      In deze cursus leert u onderscheid te maken tussen het gebruik van vreemd, dan wel eigen vermogen binnen en buiten concernverhoudingen en raakt u bekend met de verhouding hiertussen in zowel nationale als internationale situaties. Daarnaast doet u kennis op omtrent de herkwalificatie van vreemd vermogen en in de problematiek en de ontwikkelingen rondom onzakelijke leningen.
    • Nieuwe jurisprudentie belastingrecht
      Deze cursus biedt een overzicht van en een praktisch commentaar op de belangrijkste jurisprudentie en rechtspolitieke ontwikkelingen in het voorbije kalenderjaar op fiscaalrechtelijk terrein.

Een incompany cursus aanvragen

Wilt u weten wat de VU Law Academy voor uw organisatie kan betekenen, of heeft u al een specifieke opleidingsvraag? Neem dan contact met ons op, we maken graag een afspraak.

Ireen Schouten

Opleidingsmanager incompany cursussen
T 020 598 6255.

E  i.schouten@vu.nl

Wij bellen u terug!

Nu geen tijd om te bellen of uw vraag in een bericht te verwoorden?

Stuur ons een e-mail met de dag en het tijdstip waarop we contact met u kunnen opnemen, dan bellen wij u terug op een moment dat het u schikt.

Ben je student van een bachelor- of masteropleiding aan de VU en heb je vragen aan een docent of je faculteit?
Neem dan contact op met de studentenbalie van de VU

Portretfoto Ireen Schouten