Onderwijs Onderzoek Actueel Over de VU EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

SoTL-succesverhalen: “Het gaf me de tools en het vertrouwen voor mijn project."

Delen
22 oktober 2024
Nu het Scholarship of Teaching and Learning-programma (SoTL) haar cyclus van 2024 afsluit, lichten we enkele van de inspirerende projecten uit die het heeft ondersteund.

We spraken met Tess Dekker, junior docent Bewegingswetenschappen, die het anatomieonderwijs voor studenten wilde vernieuwen met een frisse, interactieve aanpak door gebruik van Virtual Reality (VR).

Lees het volledige interview.

Heb je een idee om het onderwijs te verbeteren? Het SoTL-fonds biedt tot €10.000, plus training en mentorschap, om jouw onderwijsproject tot leven te brengen. Dien je voorstel in voor 1 november 2024 en, als je wordt geselecteerd, implementeer je project in 2025. Voor details, klik hier of mail naar ctl@vu.nl.

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas Digitale toegankelijkheid

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2025 - Vrije Universiteit Amsterdam