Snelkoppelingen bedrijfssystemen en de contactgegevens Service Desks.
- Service Now
Dit is het startpunt voor alle zaken omtrent het dienstverband, IT of facilitaire zaken. ServiceNow bevat een overzicht met tegels voor nagenoeg alle aanvragen/wijzigingen bij de VU die geregeld kunnen worden.
Klik hier voor de webpagina.
- SuccessFactors
De medewerker begint zijn/haar route in ServiceNow (het startpunt), en eindigt voor HR zaken in SuccessFactors (de achterkant) om de aanvraag/wijziging daadwerkelijk te verwerken. Hierin staat het medewerkersprofiel met alle gegevens over het dienstverband bij de VU (zoals verlofuren, rooster, salarisstroken etc.). Je kunt er tevens terecht voor zaken als het jaargesprek, het keuzemodel, opleiding & ontwikkeling en nog meer.
Klik hier voor de webpagina.
- Sap Concur
Hier word je naar doorgeleid via ServiceNow (het startpunt) zodra je een declaratie wil indienen en/of goedkeuren (indien dat bij de autorisaties van de functie hoort).
Klik hier voor de webpagina.
- S4/HANA
Dit is het financiële systeem met alle financiële- en inkoopprocessen. In dit systeem kan men factureren, bestellen en tijdschrijven.
Klik hier voor de webpagina.
- SAC (SAP Analytics Cloud)
Hier kun je financiële rapportages opvragen per afdeling, profitcenter of WBS-nummer.
Klik hier voor een rechtstreekse link naar FIN001 Budgetrapportage
- Service Desks
Klik hier voor een overzicht van de beschikbare hulploketten met gekoppeld aan een lijst van meest gestelde vragen en onderwerpen.
Ondervind je moeilijkheden bij het navigeren door de systemen, het beheren van acties of processen? De servicedesks kunnen je helpen! Klik hier voor een overzicht van de contactgegevens van alle VU Service Desks.