Art of Engagement - De podcasts

Laatst gewijzigd op 3 april 2023
Pas jij de 4 principes van Art of Engagement al toe? Laat je inspireren. Beluister de podcasts.

In deze podcast-serie spreekt Talitha Muusse met inspirerende VU-collega’s over Art of Engagement en de toepasbaarheid van de vier principes. Hoe helpen deze principes om samen een beter team of een nog leukere collega te worden en daarmee bij te dragen aan een open en betrokken organisatie?

Onze VU-gasten delen hun persoonlijke kijk op een aantal relevante en actuele thema's. Het resultaat is een aantal mooie gesprekken. Inspiratie opdoen hoe je de principes kunt toepassen? Luister dan naar een van onderstaande AOE podcast-afleveringen.

• Podcast AOE 1. aflevering Werkgeluk
    Gesprek met hoogleraar Sander Begeer, over zijn eigen werkgeluk en dat van zijn sectie. In hoeverre helpen de VU-principes van Art of Engagement hem hierbij?
  • Podcast AOE 2. aflevering Persoonlijke Impact
    Gesprek met universitair hoofddocent Antropologie Ellen Bal, over haar persoonlijke impact en wat voor effect dit op haar loopbaan heeft gehad.
  • Podcast AOE 3. aflevering Eerlijkheid
    Gesprek met hoogleraar Sandjai Bhulai. Is eerlijkheid hetzelfde als transparant en duidelijk? En is het gemakkelijk? Zeker niet altijd. Luister mee met herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse VU-praktijk.
  • Podcast AOE 4. aflevering Loyaliteit
    Gesprek met directeur bedrijfsvoering Esther van de Hengel. Hoe loyaal ben je aan de VU en wat houdt loyaliteit op het werk eigenlijk in? Esther deelt met ons wat haar opvalt als relatieve nieuwkomer bij de VU.

Veel luisterplezier en laat ons weten wat je van de podcast vindt via aoe@vu.nl. Delen wordt zeer gewaardeerd.

Trailer

Wil je inspiratie opdoen hoe je Art of Engagement toepast in je dagelijkse werk?

Bekijk de teaser hiernaast of luister naar Art of Engagement podcast over Persoonlijke impact.

Wil je meer weten over Art of Engagement, of heb je vragen?

Neem gerust contact met ons op