Film avond - Green Office VU x Anthrocine 8 mei 2024 16:00 - 19:00

Samenwonen: het verhaal van De Warren

Op 8 Mei presenteert Green Office Vu en Anthrocine, Samenwonen: het verhaal van De Warren, geregisseerd door Sam van Zoest, een Nederlandse regisseur. Hij heeft samengewerkt met een masterstudent Environment and Resource Management aan de VU om deze documentaire te realiseren.

Samenwonen: het verhaal van De Warren volgt een groep jonge mensen tijdens de oprichting van een wooncoƶperatie die zowel duurzaam, sociaal als betaalbaar moet zijn. Het project is ambitieus: het is de eerste van zijn soort in Nederland en binnen de groep jonge woonpioniers heeft nog nooit iemand een huis gebouwd.

Geniet van de film, gratis pizza en drankjes op deze feestelijke gelegenheid! Om ervoor te zorgen dat we genoeg pizza bestellen voor iedereen, vul alsjeblieft je naam hieronder in.

De filmmaker Sam van Zoest zal aanwezig zijn tijdens de vertoning! Meer informatie over Sam van Zoest vind je hier!

Om op de hoogte te blijven van aankomende evenementen van Anthrocine, voel je vrij om lid te worden van  onze WhatsApp groep

3D is de huiskamer van de Vrije Universiteit Amsterdam

3D is het centrum voor debat, dialoog en diversiteit en het sociale hart van de Vrije Universiteit.
Bij 3D geloven we dat het goede leven aan de VU gepaard gaat met gesprek, debat of dialoog maar evenzeer met samenzijn in een gezellige ruimte en een safe/ brave-space op campus.

Studenten volgen in 3D de workshop 'I've got plants this Wednesday'

Over Film avond - Green Office VU x Anthrocine

• 8 mei 2024

• Debatcentrum 3D

• De Boelelaan 1085
  • 1081 HV Amsterdam

Georganiseerd door

• Green Office VU x Anthrocine

Taal

• Engels

Bekijk testimonials

Wat zeggen studenten over 3D?

*klik*

Anthrocine Film Club in 3D

anthrocine.fsw@vu.nl

Je vindt debatcentrum 3D in de plint van het W&N gebouw. De ingang is tegenover de glazen container.

Debatcentrum 3D
De Boelelaan 1085