VU Lichtjesfeest 7 december 2023 17:00 - 18:30

De decembermaand komt eraan en dat betekent dat het weer tijd wordt voor het Lichtjesfeest!

Want zo aan het einde van het jaar kijken we samen met NEWConnective vanuit 3D, het dialoogcentrum en clubhuis van de VU, terug op een bewogen tijd en delen we onze hoop en dromen voor het toekomstige jaar.

Het VU Lichtjesfeest is geïnspireerd op oude wijsheidstradities en wordt gevoed door de persoonlijke verhalen uit onze eigen VU-gemeenschap. Alle studenten en medewerkers zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan het Lichtjesfeest.

Dus zet het Lichtjesfeest alvast in je agenda! Meer details over het programma volgen binnenkort.

Details:
Op donderdag 7 december vanaf 17:00 uur ben je welkom voor deze bijzondere bijeenkomst. We serveren wat warms en lekkers bij debatcentrum 3D, onder het genot van livemuziek. Van 17:30 tot 18:30 uur houden we de lichtjesceremonie, waarin studenten en medewerkers iets delen van wat hen licht brengt in donkere tijden.

• 7 december 2022
  • 17:00 verzamelen - 17:30 start
  • Locatie: buiten voor de 3D kamer (de 3D kamer zit in het WN gebouw op een hoek)
  • Doelgroep: de hele VU-community
  • Kosten: gratis
  • Taal: Engels en Nederlands

3D is de huiskamer van de Vrije Universiteit Amsterdam

3D is het centrum voor debat, dialoog en diversiteit en het sociale hart van de Vrije Universiteit.
Bij 3D geloven we dat het goede leven aan de VU gepaard gaat met gesprek, debat of dialoog maar evenzeer met samenzijn in een gezellige ruimte en een safe/ brave-space op campus.

Studenten volgen in 3D de workshop 'I've got plants this Wednesday'

Over VU Lichtjesfeest

• 7 december 2023

• Debatcentrum 3D

• De Boelelaan 1085
  • 1081 HV Amsterdam

Georganiseerd door

• 3D

Taal

• Engels

Neem contact op met 3D

Het debatcentrum van de Vrije Universiteit Amsterdam

Bekijk onze agenda 3D evenementen

Bezoek onze website VU.nl/3D

Debatcentrum 3D
Je vindt de ingang van 3D op het campusplein, in het W&N gebouw, tegenover de glazen container. Op de begane grond vind je onze trap die naar de schuifdeur leidt. Klik voor Google maps.
De Boelelaan 1085
1081 HV Amsterdam