Onderwijs Onderzoek Actueel Organisatie en samenwerking EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Vergadercentrum Salutem, Forum en Novum

De VU beschikt over drie centrale vergadercentra: Forum (Hoofdgebouw), Salutem (MF gebouw) en Novum (Nieuwe Universiteitsgebouw). Het Forum is alleen voor gebruik door VU medewerkers. Salutem en Novum kunnen zowel door interne VU eenheden als door externe partijen die op de VU Campus zijn gehuisvest, worden gehuurd.

De ruimten kennen een vaste vergaderopstelling en zijn voorzien van een LCD scherm. Een vaste computer is niet aanwezig, je kunt het scherm op je eigen laptop aansluiten. Banqueting wordt op verzoek verzorgd door onze cateraar. 

Vergadercentrum Salutem (MF gebouw)

Vergadercentrum Salutem bevindt zich op de 1e etage van gebouw MF (1D-vleugel) en bestaat uit 3 vergaderruimten variërend van 14 tot 18 personen. De ruimten beschikken over een LCD scherm. Een vaste PC is niet aanwezig, neem je eigen laptop mee. Binnen het vergadercentrum is geen koffie-/theevoorziening aanwezig. Banqueting wordt op verzoek verzorgd door onze cateraar

Deze vergaderruimten kunnen zowel door interne VU eenheden als door externe partijen die op de VU Campus zijn gehuisvest, worden gehuurd. Buiten kantoortijden (maandag t/m vrijdag van 17.00-22.00 uur) kunnen de ruimten ook aan externe partijen worden verhuurd en/of ingezet voor bijeenkomsten en evenementen. 

Reserveringen gaan via je eigen secretariaat (intern) of het formulier vergaderruimte reserveren (extern). Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt; er geldt geen voorrangsregeling. Op het gebruik van de vergaderruimten zijn de Verhuurvoorwaarden VU van toepassing. De aanvraag wordt binnen 2 werkdagen verwerkt. Er zijn kosten verbonden aan het gebruik van de ruimten. De kosten worden achteraf in rekening gebracht op basis van gereserveerde uren. 

Vergadercentrum FORUM (Hoofdgebouw) 

Het Forum bevindt zich op de 1e etage van het Hoofdgebouw (1D vleugel) en bestaat uit 7 vergaderruimten (Forum 3 t/m 8), variërend van 8 tot 20 personen. Ruimten zijn voorzien van een vaste opstelling, vaste pc en LCD scherm. Ook aansluiting op je eigen laptop is mogelijk. Het Forum is alleen voor gebruik door VU medewerkers. Reserveringen gaan via je eigen secretariaat. Het Forum beschikt over een lounge met koffie/thee voorziening. Uitsluitend bezoekers van de vergadercentra kunnen hier gebruik van maken. 

Vergadercentrum Novum (Nieuwe Universiteitsgebouw)

Op de 2e verdieping van het Nieuwe Universiteitsgebouw bevindt zich een representatief en uitnodigend zalencentrum met 8 zalen, variërend in grootte tussen 14 en 32 personen. Het zalencentrum kent ook een open zone voor kort (bilateraal) overleg en meerdere foyers om aan te landen, te gebruiken als uitvalbasis voor banqueting of in te zetten als ontmoetingsgebied. Novum beschikt over een foyer met koffie- en thee voorziening. Bezoekers van de zalencentrum kunnen hier gebruik van maken. 

AV en IT voorzieningen 

De ruimten zijn voorzien professionele (easy-to-use) audiovisuele apparatuur voor het geven van presentaties of PGO. De ruimte voor 32 personen (02A-65) krijgt een scherm van 75 inch om goed zicht te hebben vanaf elke plek. De andere schermen zijn 55 inch. Het scherm staat op een verrijdbare trolley met een bedienpaneel. In alle ruimte is een instructie voor het gebruik van de schermen aanwezig. Ook ligt er een HDMI en USB-C kabel klaar om bijvoorbeeld je laptop op het scherm aan te kunnen sluiten. De ruimten zijn voorzien van WePresent. Je kan er draadloos presenteren. Er is overal WIFI beschikbaar. De zalen zijn voorzien van een flipover of whiteboard en een kapstok. 

Externe bezoekers en gasten kunnen kosteloos via IT gebruik maken van een guest-account. Als VU medewerker vraag je het account aan via de IT Servicedesk. Per email of SMS ontvangt je gast informatie over het aanmaken van een tijdelijk account voor toegang tot het WIFI netwerk. 

Reserveren van Novum-zalen

VU-medewerkers 
Het reserveren van de zalen door VU medewerkers en PGO kan via de facilitaire dienstverlening catalogus op de Serviceportal. Als je ook banqueting of andere faciliteiten (denk aan AV technicus of andere inrichting) aan wilt vragen bij de zaal, gebruik dan ‘reserveren vergader/evenementenruimte (samengesteld)’. 

Niet VU-medewerkers 
Als niet VU-medewerker kun je terecht bij onze FCO Servicedesk. Zij maken via je debiteurnummer een reservering voor je. Voor PGO, VU-evenementen en niet-VU-medewerkers zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de ruimten. De kosten worden achteraf in rekening gebracht op basis van gereserveerde uren.

Contact 

Neem voor meer informatie over het reserveren van vergaderruimten contact op met Coördinatie Ruimteplanning: (020) 598 5941 | 598 1402 of via email: crb.fco@vu.nl.

Misschien ben je hier ook naar op zoek?

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam