Career Services - Faculteit der Geesteswetenschappen

Aan de VU word je niet iets maar iemand. Door de vakken die je volgt, dankzij de studenten en docenten die je ontmoet en door al tijdens je studie na te denken over wat je erna zou willen doen. Waar ben je goed in? Wat vind je leuk en belangrijk? En welke skills zijn daarvoor nodig?

Dit hoef je niet alleen uit te puzzelen. De Career Officer van de faculteit helpt je hier graag bij.

• Individueel career consult:
    • Maak een afspraak met de Career Officer en krijg persoonlijk advies over het vinden van een stage, master of eerste baan.
  • Events en workshops:
    • De career services van de faculteit der Geesteswetenschappen organiseert verschillende workshops en events door het jaar heen, denk hierbij aan het maken van een CV, het creëren van een LinkedIn of de jaarlijkse career night.
  • Jobs:
    • Op het carrière platform staat een actueel aanbod met vacatures voor stages, bestuursfuncties en banen. Deze vacatures komen uit diverse sectoren, van uitgeverijen tot musea.
          • Heb je een vacature of stageplaats die interessant kan zijn voor onze studenten? Neem dan contact op met de Career Officer en krijg toegang tot onze vacaturebank.

Wil je meer weten?

Neem gerust contact met ons op

Voor meer informatie over onze coachingsessies, workshops, evenementen of vacaturebank kan je terecht op ons carrièreplatform!

Ontmoet onze career officers hier

Voor vragen kun je ons rechtstreeks mailen: careerservices.humanities@vu.nl