De specifieke arbeidsrechtelijke positie van onderwijspersoneel

Cursus Actualiteiten jurisprudentie onderwijspersoneel

Leerdoel
Na het volgen van deze cursus bent u op de hoogte van de specifieke arbeidsrechtelijke positie van het onderwijspersoneel. Er is ruimte om ter plekke eigen onderwerpen in te brengen. Het geleerde is onmiddellijk toepasbaar in de praktijk. De belangrijkste uitspraken en literatuur zijn per deelgebied en trefwoord geordend in de reader zodat relevante informatie eenvoudig terug te vinden is.

Meer informatie over deze cursus
Inleiding
Inhoud
Data, kosten en contact

Contact en meer informatie

Heeft u vragen over deze cursus?

Neem contact op met Ilse Herweijer, medewerker administratie via vulaw@vu.nl
Of bel ons op: 020-598 62 55 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Ben je student van een bachelor- of masteropleiding aan de VU en heb je vragen aan een docent of je faculteit?
Neem dan contact op met de studentenbalie van de VU

Deze cursus incompany volgen?

E Wij kunnen deze cursus toespitsen op uw wensen. Neem hiervoor contact op met Ireen Schouten, opleidingsmanager incompany cursussen via i.schouten@vu.nl

T 020-598 62 55 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00).

Kijk op 'Informatie over fysiek en online onderwijs bij VULaw' voor informatie over hoe wij ons onderwijs aanbieden.

Contactpersoon

Ilse Herweijer foto