Op zoek naar juridische opleidingen?

Juridische opleidingen PAO VU Amsterdam

Bent u advocaat, jurist, notaris of lid van de rechterlijke macht?

Bij de VU Law Academy aan de Vrije Universiteit Amsterdam bent u verzekerd van juridische opleidingen op PAO (post-academisch onderwijs) niveau, met een stevige wetenschappelijke fundering en grote praktische toepasbaarheid. Aan al onze opleidingen, cursussen en trainingen worden opleidingspunten toegekend, onder andere door de Nederlandse Orde van Advocaten (NOvA).

• Juridische opleidingen en cursussen in Amsterdam
    Ga direct naar het overzicht met al onze actuele juridische cursussen en opleidingen. De juridische cursussen duren over het algemeen 1 dag(deel) en de leergangen (opleidingen) bestaan uit meerdere bijeenkomsten. U kunt bekijken welk aanbod er is per rechtsgebied, waaronder aanbestedingsrecht, arbeidsrecht, bestuursprocesrecht, burgerlijk procesrecht, IT en recht, ondernemingsrecht, pensioenrecht, personen- en familierecht en strafrecht.

Juridische opleidingen bij VU Law Academy
Bij de VU Law Academy (VULA) bent u aan het juiste adres voor actuele, juridische cursussen en opleidingen. Leertrajecten op wetenschappelijk niveau die u verder helpen in uw dagelijkse beroepspraktijk. Onze opleidingen en cursussen bieden u het gereedschap waarmee u uw cliënten passend advies kunt geven. Zonder misstappen door verouderde kennis van rechtspraak. Onze docenten kunnen dit bieden, doordat zij vaak werken in de wetenschap (bijvoorbeeld aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de VU) én in de praktijk (als advocaat of jurist). Met deze kennis helpen zij u de vertaalslag te maken van wetenschap naar praktijk.

Opleidingen en cursussen bij de VU Law Academy per doelgroep:
Ons aanbod voor advocaten
Ons aanbod voor de bedrijfsjurist
Ons aanbod voor de gemeentejurist en overheidsjurist
Ons aanbod voor juristen (overig)

Opleidingen en cursussen bij de VU Law Academy per rechtsgebied:
Opleiding en cursussen aanbestedingsrecht
Opleiding en cursussen arbeidsrecht
Opleiding en cursus contractenrecht
Cursus bedrijfsovername en bedrijfsopvolging
Opleiding belastingrecht, fiscaliteit en pensioenrecht
Cursus energierecht
Opleiding en cursus cybersecurity
Opleiding en cursus fusies en overnames (M&A)
Opleiding gemeentelijke verordening en decentrale regelgeving
Opleiding intergemeentelijke samenwerking
Cursus klimaat en klimaatverandering
Opleiding ondernemingsrecht en vennootschapsrecht
Opleiding omgevingsrecht en bestuursprocesrecht
Cursus onderwijsrecht
Opleiding en cursus pensioenrecht
Opleiding en cursus strafrecht
Juridische cursussen
Juridische opleidingen
NOvA PO punten advocatuur

Laatste update: dinsdag 21 november 2023

Snel navigeren website VU Law Academy

Postacademisch juridisch onderwijs

Heeft u vragen? Kijk dan eerst op de homepage van de VU Law Academy. Daar vindt u veel informatie over incompany cursussen, inschrijven, veelgestelde vragen en de organisatie achter VU Law Academy.