Maar hoe ervaren docenten en thesiscoördinatoren dit systeem eigenlijk? En wat zijn de voordelen (en uitdagingen) in de praktijk?
In een nieuwe videopodcast praten Arjen Heijstek, procesregisseur Ondersteunen Doceren en Leren, en Sjors Keijzer, procesbeheerder, met drie thesiscoördinatoren: Anne van der Kuyl, Jan Brusselaers en Jurgen Haanstra. Ze delen hun ervaringen met OnStage en bespreken wat het oplevert: een soepeler en kwalitatief beter beoordelingsproces, minder administratie en meer overzicht voor studenten en begeleiders.
Natuurlijk zijn er ook technische uitdagingen. “Zoals het instellen van herinneringen en het aanpassen van begeleiders”, vertellen ze in de podcast. Maar de gebruikers zijn positief en zien volop mogelijkheden om het systeem verder te verbeteren. Hun belangrijkste advies? “Geef OnStage een kans en neem de tijd om ermee vertrouwd te raken.”
Nieuwsgierig? Bekijk de videopodcast en ontdek hoe OnStage werkt in de praktijk!