Heb je een geweldig idee zonder financiële middelen? Vraag dan een subsidie aan!

13 mei 2024
Heb jij een goed idee voor een project dat bijdraagt aan een betere wereld? Zie je kansen om bijvoorbeeld een maatschappelijke dialoog te stimuleren of met jouw kennis en vaardigheden een verschil te maken én heeft jouw idee ook een relatie met de Vrije Universiteit Amsterdam of het Amsterdam UMC? Dan kom je misschien in aanmerking voor een subsidie van de VUvereniging!

De VUvereniging investeert jaarlijks een miljoen Euro in projecten die impact hebben. Denk aan initiatieven die de maatschappelijke dialoog bevorderen, patiëntenzorg verbeteren, wetenschap met de maatschappij verbinden, studenten ondersteunen of kennis delen en verspreiden.

Informatie en aanvraag indienen:
Het aanvraagformulier voor een subsidie vind je op onze website (kijk bij Voorwaarden en aanvragen). Dien je projectplan vóór 1 juli 2024 in. In december hoor je of je subsidie is toegekend.

Lidmaatschap
Leden van de VUvereniging zijn vrienden van de VU en het Amsterdam UMC. Ze steunen waar we voor staan en vinden de subsidieprojecten belangrijk. Van subsidieaanvragers wordt verwacht dat zij lid zijn of worden van de vereniging. Wil je ook vriend van de VU en het Amsterdam UMC worden? Sluit je dan aan bij de VUvereniging.

Onze subsidieprojecten
Op onze website staan de projecten die nu worden ondersteund. Op vuvereniging.nl/subsidie vind je onze subsidieregeling.